maybe I'll just sing about it.



Världens bästa Stella har samlat vuxenpoäng och köpt radhus, och flytten började i fredags! Så jag har hjälpt till med att bära och har flyttstädat hela hennes lägenhet! Eller ja, jag lämnade 3 skåp samt 2 golv till på tisdag, är helt utmattad efter denna helg haha.

Tidigare under veckan var jag bosatt på gymet - ärligt talar. Åkte hemifrån 09:30 varje morgon, samt var hos läkaren i onsdags. Ska vidare på en undersökning som jag är lite orolig över, men försöker att inte haka upp mig på det riktigt än.

Ah well, dags för en kvällscigg och sedan en dusch. Imorgon blir det träning runt 10:30 med Carro!

Har dessvärre inte hunnit fota eller måla något under helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0