that bright afternoon.

Jag är inte bra på att vara sjuk. Kan man säga så? Jag klarar inte av den här känslan i kroppen, som att alla muskler har förtvinat och hjärnan är täckt av en tjock dimma. Jag vill jättegärna gå ut, men jag blir så otroligt trött i kroppen utav det, och är rädd för att göra förkylningen värre.
Jag får nog ägna dagen åt att städa. Omorganisera lite. Tänka att om jag bor rent blir jag frisk snabbare. (Så otroligt smutsigt är det faktiskt inte, däremot känns det oorganiserat och stökigt).

Hmm ja, det får bli min planering tills vidare. Städa, städa, städa och göra plättar till baby 11:30, när han ska upp. Som tack för alla onyttigheter han har köpt till mig under tiden jag har varit sjuk.
Awesome, det kör vi på. - Men först blir det en lång dusch. Och en cigg.



Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej :) Njaa.. skola och sånt typ! :) Tränar du något särskilt? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-03-16 @ 16:24:18
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0