feeling higher than a cloud .


Det finns en enda nackdel med att jobba med barn. Är de sjuka, kan du ge dig fan på att man själv blir sjuk. Haha, åkte dit på ett magvirus visade det sig på lördag-morgonen. Har lyckats behålla den lilla mat jag har ätit idag, så det är ett gott tecken!
Vi hade en underbar kväll på Vindhem i fredags. Ständut Blakk är så otroligt grymma live, jag och Alva flamsade runt på dansgolvet, kändes lite i vaderna efteråt haha. Jag har bara sett dem uppträda två gånger, men är redan fast.


Idag har jag börjat städa upp i lägenheten. Min pojkvän har jobbat och har inte haft mycket ork kvar till att ta itu med städningen heller, och jag känner mig skyldig till att fräscha upp allt eftersom jag faktiskt har varit hemma. Nu (när SATC-avsnittet är slut) ska jag in i det kliniskt rena badrummet och ta ett välbehövt bad.
Har haft så otroligt mycket i tankarna senaste veckorna, har inte lyckats, velat eller orkat få ner dem i ord heller. Men jag kan säga att det rör åldersnojja, framgångar och tiden i helhet.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0